صلاحی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

امنیت، اقتصاد و سیاست بین الملل در منطقه خلیج فارس وابسته به ایران است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ما منابع بسیار زیادی در کشور داریم و بالا‌تر از این منابع، امنیت، اقتصاد و سیاست بین الملل در منطقه خلیج فارس وابسته به جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 17May 2014

امنیت، اقتصاد و سیاست بین الملل در منطقه خلیج فارس وابسته به ایران است

"سهراب صلاحی" رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک ذخیره بسیار بزرگ و عمیق برای کشور است و تنها دلیلی که باعث شده هیچ کشوری نتواند جسارتی به ما وارد کند، همین پشتوانه دفاع مقدس است.

وی افزود: ایران در زمان جنگ تحمیلی با دست خالی توانست رژیم عراق را به زانو درآورد. ما آن زمان با توان داخلی خودمان این کار را انجام دادیم. بیش از ۵۰ کشور دنیا صدام را کمک میکرد.

صلاحی ادامه داد: امروز  باید با تاسی به فرهنگ دفاع مقدس بتوانیم مشکلات اقتصادی را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی گفت: ایشان سیاستهای اقتصاد مقاومتی را مبتنی بر اجرای مدیریت جهادی عنوان کردند. رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با رشادتهایشان توانستند حماسه بیافرینند، امروز هم مدیران ما باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد حماسه بیافرینند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به این نکته که ما منابع بسیار زیادی در کشور داریم، تصریح کرد: بالا تراز منابع، امنیت، اقتصاد و سیاست بین الملل در منطقه خلیج فارس وابسته به جمهوری اسلامی است.

وی اذعان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین این توانمندیها را کوچک میشمارند و خیلی از آنها را در نظر نمیگیرند که اگر در منطقه آشوبی باشد، دنیا خاموش خواهد بود. دولت باید با همان فرهنگ و مدیریت جهادی در دفاع مقدس مشکلات جامعه را رفع کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار