به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «راه روشن ۲» در استان فارس

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «راه روشن ۲» در پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی «نوید شاهد» خبرداد.
کد خبر: ۳۲۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 04December 2018

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی«راه روشن 2» در استان فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «سید علی محمدی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «راه روشن ۲» در پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی «نوید شاهد» خبر داد و اظهار داشت»: هدف از برگزاری این مسابقه، بالا بردن سطح آگاهی جوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و آشنایی با موضوعات دینی در جامعه است.

وی افزود: کتاب «اخلاق اسلامی» شهید محراب آیت الله عبدالحسین دستغیب منبع این مسابقه کتابخوانی است.

محمدی گفت: این کتاب حاصل سیزده جلسه درس اخلاق در حضور طلاب و دانشجویان است که به مباحثی از خودشناسی، اخلاق انسانی و حیوانی و بحث اخلاق ناشایستی همچون (کبر، حرص، بخل و حب دنیا و...) پرداخته شده است.

«نبی‌الله زارعی» معاون تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز اظهار داشت: نحوه شرکت در مسابقه کتابخوانی «راه روشن ۲» به‌صورت اینترنتی در سایت «نوید شاهد» است که از ۱۴ آذرماه آغاز و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیک کتاب و پرسش‌ها را از پایگاه navideshahed.com دریافت کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار