فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان:

هر روز بر جهانی شدن فرهنگ ایثار و مقاومت افزوده می‌شود

سردار «حسن شاهوارپور» گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با عزت مسیر خود را ادامه خواهد داد و هر روز بر جهانی شدن فرهنگ ایثار و مقاومت افزوده می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 22September 2019

عده ای از تروریست های استکبار جهانی همچنان با شعارهای دروغین شان مدعی صلح و حقوق بشرند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) استان خوزستان در رژه نیروهای مسلح اهواز اظهار داشت: امروز سالروز آغاز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جغرافیای ایران اسلامی است.

وی افزود: سال گذشته حادثه ناگواری را داشتیم و جمعی از همرزمان، سربازان و مدعوین رژه نیروهای مسلح به دست پلیدترین گروه‌های منفور و داعشی تکفیری به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) استان خوزستان گفت: ترور یک‌ امر‌ مذموم است و در جمهوری اسلامی ایران و دنیا اتفاق افتاده است. بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم شده و با این همه اتفاقات هیچ تغییری ایجاد‌ نشده و همچنان عده‌ای از تروریست‌های استکبار جهانی با شعارهای دروغین‌شان مدعی صلح و حقوق بشرند.

شاهوارپور اضافه کرد: امروزه متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک در عراق، سوریه و یمن داریم و هر کجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی بفرمایند به صورت مقتدر حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار سردرگم از شکست ها است، افزود: نظام اسلامی با عزت مسیر خود را ادامه خواهد داد و هر روز بر جهانی شدن فرهنگ ایثار و مقاومت افزوده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار