فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

ملت ایران در دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا مقاومت کرد و پیروز شد

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ملت ایران در دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا مقاومت کرد و پیروز شد.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 22September 2019

دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا مقاومت کرد و پیروز شد

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان، صبح امروز یکشنبه 31 شهریور با حضور استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع ما در دوران دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا و آرمانهای امام حسین (ع) بود.

وی افزود: ما در جنگ با توکل بر خدا، توسل به ائمه و تبعیت از فرمان ولایت، قدرت خود را به جهانیان نشان دادیم و پیروز شدیم.

سردار معروفی گفت: بزرگترین اعتلاف تاریخ بشری در مقابل سیدالشهدا بود یعنی ۳۰ هزار نفر در مقابل ۷۲ نفر، اما امام حسین علیه السلام عقب نشینی نکرد چون حق بود و امروز اثری از حاکمان آن زمان و ۳۰ هزار نفر نیست و نکبت تاریخ شدند و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با تأسی از همین فرهنگ مقاومت کرد و پیروز شد.

در این مراسم یگان های نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و جهاد سازندگی بهمراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار