مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

گلزار شهدای مازندران عطرافشانی و غبارروبی می‌شود

«هدایت مظلومی» از برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای استان مازندران در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 22September 2019

گلزار شهدای مازندران عطرافشانی و غبارروبی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حراست و صیانت از ارزش‌های سرزمین ایران اسلامی و افتخارات ماندگار تاریخ کشور ما و تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

مظلومی با تاکید بر ضرورت تجدید میثاق آحاد جامعه با آرمان‌های والای شهدا افزود: امروز همه ما باید با شهدا تجدید پیمان کنیم و با حضور بر مزار مطهر آلاله‌های خونین بال دوران هشت سال دفاع مقدس، نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کنیم.

وی با اشاره به عطرافشانی و گلباران مزار شهدا که ساعت ۱۴ عصر پنج‌شنبه چهارم مهر بطور همزمان در گلزار شهدای مازندران برگزار می‌شود، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ آنان وظیفه‌ای ملی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته تکریم از مجاهدت‌های ایثارگران و دلجویی از خانواده‌های مجاهدان طریقه الله است، اظهار داشت: در این ایام همه مسئولین و اقشار مختلف مردم به رسم ادب و احترام به دیدار خانواده‌های معزز شهدا رفته و موجب دلگرمی این عزیزان شوند.

وی تصریح کرد: دیدار مسئولین ادارات و نهادها از جامعه ایثارگری با هماهنگی بنیاد صورت می‌گیرد و در این رابطه رایزنی لازم با دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی صورت گرفته است.

مظلومی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: زنگ ایثار توسط خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌طور همزمان در مدارس شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه پیام آوران ایثار جهت روایت‌گری و خاطره‌گویی به مدارس و ادارات اعزام می‌شوند، اظهار داشت: رخدادها و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس باید برای جوانان این سرزمین بازگو شود.

مظلومی بازگشایی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های بنیاد در این ایام عنوان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس چند گلزار شهدا که نیمه‌کاره بوده و ساماندهی شده است بازگشایی می‌شود.

این مسئول اظهارداشت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، جانبازان سرافراز قطع نخاعی استان پیشتاز رژه نیروهای مسلح در مرکز استان هستند.

مظلومی گفت: مسابقات ورزشی تنیس روی میز، والیبال و فوتسال کارکنان بنیاد و تجلیل از کارکنان رزمنده در هفته دفاع مقدس  برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تکریم از خانواده شهدای ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه، دیدار از فرزندان شاهد فاقد مادر، تبلیغات محیطی در ستاد استان و شهرستانها، استفاده از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص هفته دفاع مقدس در مکاتبات اداری را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها