برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه بانوان در منطقه ۱۵

نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه بانوان در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ - 03November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و با حضور بانوان حافظ دیروز (شنبه) در خانه قرآن و عترت این محله برگزار شد.

در این دوره داوطلبان در بخش‌های حفظ کل قرآن، ۲۰ جز، ۱۵ جز، ۱۰ جز، پنج جز، سه جز، جز ۳۰ و همچنین حفظ تک سوره در رده سنی خردسالان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

اروجلو دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در منطقه ۱۵ درخصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: ۱۸۲ نفر از اقصی نقاط شهر تهران در این مسابقه باشکوه شرکت کردند که با توجه به اولین دوره برگزاری، آمار رضایت بخشی است.

وی افزود: مسابقات از هشت صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت. در هر گروه میانگین بالای ۲۰ نفر دراین رقابت شرکت و نفرات برتر همزمان توسط اساتید و داوران انتخاب شدند.

اروجلو حضور چشمگیر خردسالان و نونهالان را از نقاط قوت و امیدبخش این مسابقه دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد تربیت حافظان خوبی از بین نسل نونهالان امروز باشیم

وی ادامه داد: علاوه بر حضور شرکت کنندگان خردسال، شور و نشاط معنوی و وصف ناپذیر حضور حافظان کل، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ و ۳ جزء، شکوه این رقابت و رویداد قرآنی را مضاعف کرده بود.

اروجلو خاطرنشان کرد: از نفرات برتر هر گروه، در روز چهارشنبه ۲۲ آبان، طی مراسم اختتامیه با اهدای گواهی و جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه بانوان روز چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه ساعت ۱۵ همزمان با ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به میزبانی سرای محله کیانشهر شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار