مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی فارس در حوزه دفاع مقدس فعال نیستند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی استان فارس پای کار در حوزه دفاع مقدس نیستند و دلیل آن نیز مشخص نیست.
کد خبر: ۴۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 15December 2020

مجموعه ها و نهادهای فرهنگی فارس در حوزه دفاع مقدس فعال نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان فارس، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در مراسم رونمایی از 80 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس کشور که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه استان فارس امسال 10 عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی آماده کرده که 7 عنوان آن به چاپ نهایی رسیده و هدف گزاری جهت تدوین کتاب‌های تاریخ شفاهی در سال آینده نیز صورت گرفته اظهار داشت: نهاد‌ها و مجموعه‌های فرهنگی استان فارس پای کار نیستند و دلیل وارد نشدن آنها در این میدان نیز مشخص نیست که باید مسئولان ارشد استان این موضوع را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها و نهاد‌‌های فرهنگی استان می‌توانند در حوزه دفاع مقدس کمک کنند و وارد میدان شود تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ثبت و ظبط و برای نسل‌های آینده منتشر کنیم ولی نمی‌دانیم چه مشکلی است که انها در این حوزه وارد نمی شوند.

کوشکی افزود: ما مسیر خود را به سرعت با توکل به خدا و به قوت ادامه خواهیم داد و از این مسیر خارج نمی‌شویم  چرا که توجه و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تضمین کننده حوزه‌های مختلف جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان در فصل ها و بخش های مختلف تدوین شده‌اند و هر بخش و فصل نیز به کارشناس خبره ارایه شده تا در اسرع وقت آماده و چاپ شود.

این دیدار در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با حضور جمعی از پیشکسوتان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار