مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت است

حجت‌الاسلام «شکریان امیری» گفت: مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت در منطقه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 27April 2021

ترویج گفتمان انقلاب مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در جلسه ستاد عملیات فصل بندگی این اداره‌کل با تبریک فرا رسیدن ولادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و با انتقاد از اظهار نظر یکی از مسئولین وزارت امور خارجه در خصوص شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و حتی جهانی قرار دارد که این عزت و توفیقات در عرصه‌های بین‌المللی مرهون مجاهدت‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش است.

وی در ادامه با انتقاد از این اظهار نظر‌های نابخردانه در افکار عمومی جامعه افزود: مسئولین به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای بدنبال رفع مشکلات کشور باشند و اینگونه اظهار نظر‌ها نمی‌تواند به شان و جایگاه این شهید والامقام خدشه وارد کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدابیر این فرمانده نام‌آور و پرافتخار ایران اسلامی در منطقه و جبهه مقاومت تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در محور مقاومت نبود امروز شرایط منطقه و حتی ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی‌های نظام سلطه و کشور‌های استکباری برای ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه تاکید کرد: بیش از چهل و دو سال است دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای‌اش بدنبال چپاول ثروت و منابع و ذخایر مالی و نفتی کشور‌های منطقه هستند و شهید سلیمانی و هم‌رزمانش توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را به خواب آشفته مبدل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه خاطرنشان کرد: نقش رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و شهید سلیمانی، فرمانده پرآوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در شکل‌گیری جریان مقاومت در منطقه و مجاهدت‌های رزمندگان این جبهه برهیچ کسی پوشیده نیست و هرگونه اظهار نظر انحرافی در خصوص این شهید والامقام خیانت به خون شهیدان است.

حجت‌الاسلام شکریان امیری در پایان با اشاره به حضور مقتدرانه و اثرگذار ایران اسلامی در مسائل و حل بحران‌های منطقه‌ای و معادلات جهانی اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت در منطقه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است و امروز شهید سلیمانی الگو و محبوب بسیاری از شخصیت‌ها و ملت‌های بزرگ منطقه و حتی جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار