فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

غدیر روز تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بشریت است

سردار «عبدی» گفت: غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بلكه بشریت است.
کد خبر: ۴۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید «غدیر خم» پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بلكه بشریت است. روز ولایت، روز امامت، روز شكرگزاری و خدای را سپاس كه ما را به نعمت ولایت متنعم ساخت و این روز بزرگ را روز اكمال دین قرار داد . 

مبارک باد دهه امامت و ولایت و عیدسعید غدیر و شیرین باد كام مسلمین به این رویداد و مناسبت عظیم.

غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود.

واقعه غدیر، حادثه تاریخی نیست که درکنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، بلکه یک تفکر است؛ نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند. غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است و علی (ع) نمونه بارز عدالت.

غدیر این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست كه پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز كه پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حركت الهی در دست با كفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می‌بندیم كه با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر یگانه وارث غدیر حضرت ولی عصر (عج) و بر پیروان ولایت تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت دارد ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار