فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

آمادگی سپاه کربلای مازندران برای مقابله با کرونا در پیک ششم

سردار «مسلمی» گفت: وضعیت مازندران در حال حاضر بسیار خوب است و ما این آمادگی را داریم تا با ورود بهنگام در پیک ششم نیز از شدت گرفتن کرونا پیشگیری کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 31August 2021

آمادگی سپاه کربلای مازندران در پیشگیری از کرونا در پیک ششمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز عزت و افتخار و اقتدار را از شهدا داریم.

وی افزود: با هم‌افزایی‌ که با نهاد‌های حمایتی، مجمع خیرین و بسیجیان در سال گذشته داشتیم شناسایی درستی را در بین نیازمندان واقعی داشتیم.

سردار مسلمی ادامه داد: در سطح شهرستان‌ها نیز با وفاق و همدلی خوبی که داشتیم قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به مسئولیت ائمه جمعه و پیگیری فرمانده سپاه را شکل دادیم که در سطح کشور بازتاب خوبی داشت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه از اسفند ۹۸ تا پایان سال ۹۹، هزار و ۶۴۳ سری جهیزیه و لوازم زندگی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان تامین شد، افزود: همچنین ۷۷۷ هزار و ۵۷۸ بسته معیشتی با اعتبار ۲۳۴ میلیارد تومان و حدود ۵۶ میلیارد تومان پوشاک، لوازم التحریر، کارت هدیه، قربانی، اطعام و ... جمع آوری و توزیع شد.

این مسئول مجموع کمک مومنانه را ۳۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در بحث پیشگیری ویروس کرونا ۱۱۷ میلیارد تومان شامل بسته‌های بهداشتی، لباس، ماسک، روتختی، کفش و کلاه و مواد ضدعفونی مساجد و معابر و اماکن عمومی و سازماندهی سفیران سلامت و ناظران سلامت، مدافعان سلامت و تست‌های غربالگری، آموزشی، بکارگیری ماشین‌آلات و ... هزینه شد.

فرمانده سپاه کربلا مجموع کمک مومنانه و در بحث پیشگیری را ۴۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: همچنین در سال جاری در سه مولفه جهیزیه و لوازم خانگی، بسته معیشتی و... مجموع ۹۱ میلیارد تومان هزینه کردیم و با ۳ میلیارد تومان هزینه‌ای که در بحث پیشگیری داشتیم مجموعا ۹۴ میلیارد تومان هزینه شد.

سردار مسلمی از کمک مومنانه شامل کیف و کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در آستانه مهر خبر داد و گفت: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نرم افزار تست کرونا را تولید شد که همزمان با آن لینک خدمات‌رسانی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی نیز برای توزیع کمک مومنانه به درب منازل بهره گرفتیم، گفت: وضعیت مازندران بسیار خوب است و ما این آمادگی را داریم تا با ورود بهنگام در پیک ششم از شدت گرفتن کرونا پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار