فرمانده انتظامی کرج:

خانواده‌های شهدا پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

سرهنگ «قاسم‌پور» با اشاره به جايگاه والای خانواده‌های شهدا به‌عنوان اسوه‌های ايثار و ازخودگذشتگی، این خانواده‌ها را پرچم‌داران فرهنگ ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی دانست.
کد خبر: ۴۷۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 19September 2021

خانواده‌های شهدا پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علی قاسم‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان کرج در دیدار با خانواده شهید «داوود قدیانی» شهدا را آینه تمام نمای ایثار دانست و اظهار داشت: درس شهادت و ازخودگذشتگی ریشه در مکتب سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در واقعه کربلا دارد.

وی مطرح کرد: ديدار با خانواده‌های معظم شهدا و تكريم آنان مايه دلگرمی، قوت قلب و انگيزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بيشتر و شایسته‌تر به مردم و نظام اسلامی است. آنچه به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان است، ياد و خاطره شهيدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به جايگاه والای خانواده‌های شهدا به‌عنوان اسوه‌های ايثار و ازخودگذشتگی، این خانواده‌ها را پرچم‌داران فرهنگ ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی دانست و خاطرنشان کرد: از خانواده‌های شهدا درخواست می‌کنیم دعاگوی ما باشند تا در انجام وظايف محوله موفق عمل کنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار