فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

افتتاح ۱۴۵ پروژه‌ محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

سردار «مسلمی» از افتتاح ۱۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 27September 2021

۱۴۵ پروژه‌ه محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه افتتاح سراسری پروژه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی سپاه کربلا با اشاره به پروژه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت جویبار و بابل اظهار داشت: ۶۶ واحد مددجویی با اعتبار حدود ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان،۳۱ پروژه آبرسانی به ۳۶ کیلومتر مربع و ۱۶ مخزن ۱۰۰ مترمکعبی به اعتبار ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان، ۱۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ای به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین افتتاح یک پروژه کانال آبرسانی به طول ۵ کیلومتر به اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و مرمت و احداث جاده بین مزارع کشاورزی به طول یک کیلومتر به مبلغ ۱۰۰ میلیون و  ۴۲ گلزار شهید به اعتبار ۶۳۰ میلیون و دو پل روستایی به مبلغ دو میلیارد تومان از جمله طرح‌ها بود.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: کلیت پروژه‌هایی محرومیت‌زدایی در استان مازندران حدود ۱۴۵ پروژه بوده که با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان با کمک خیرین به بهره برداری رسید.

این مسئول بیان داشت: امروز در شهرستان بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت همه شهدا پروژه‌هایی به مرحله اجرا و بره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: از مجموع این پروژه‌ها که به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در این بخش هزینه شد که افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویی، ۵ گلزار شهید، دو پروژه آبرسانی روستایی و همچنین دو پل روستایی، به همت بسیج سازندگی و ناحیه مقاومت شهرستان بابل و خیرین از جمله آنها بود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: همچنین از مجموع این پروژه‌ها امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان جویبار چندین پروژه به همت بسیج سازندگی استان و بسیج سازندگی ناحیه جویبار و تلاش و همت شبانه روزی خیرین با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.  

سردار مسلمی بیان داشت: همچنین افتتاح سه گلزار شهید مورد بازسازی قرار گرفت و در این پروژه‌ها به مبلغ ۹۵ میلیون تومان صرف هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار