نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

افرادی که بر طبل تفرقه می‌کوبند، پیرو شهدا نیستند

حجت‌الاسلام «نوری» با تأکید بر اینکه شهید محمدزاده، شهید وحدت است، گفت: افرادی که اکنون بر طبل تفرقه تشیع و تسنن می‌کوبند، نه ولایت‌مدار و نه پیرو شهدا هستند.
کد خبر: ۴۸۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 31October 2021

افرادی که بر طبل تفرقه می‌کوبند، پیرو شهدا نیستندبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، صبح امروز (یک‌شنبه) در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا مردم را از صحنه خارج کرده و انقلاب را نابود کند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی صرفاً عراق مقابل ایران نبود، بلکه همه استکبار جنگ را راه انداختند؛ اما جوانان پاک ایران به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای خدا وارد میدان شدند.

حجت‌الاسلام نوری با بیان این‌که جوانان هیچ‌گاه از جنگ خسته نشدند و با اهدای جان، نیت خود را ثابت کردند، بیان داشت: برای شناخت شهدا باید زمان بیشتری بگذرد و روایات بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: سردار شهید «قاسم سلیمانی» می‌گفت شرمنده‌ام که دوستانم شهید شدند و من مانده‌ام؛ لذا به فرزند شهید هدیه می‌داد و از او می‌خوست تا برای شهادتش دعا کند.

وی افزود: امام علی (ع) می‌گفتند اگر دنیا روبه‌روی من بایستد، من پشت نمی‌کنم که دقیقاً شهدای ما نیز همین‌طور بودند؛ کل دنیا با همه امکانات آمدند؛ اما شهدا نه تنها پشت نکردند، بلکه توپ و تانک آن‌ها را به سخره گرفتند.

حجت‌الاسلام نوری به تشریح شخصیت شهید «رجبعلی محمدزاده» پرداخت و گفت: وی فردی با شجاعت، با ولایت و با محبت بود و با فرزندان بسیجی خود بسیار با نرمی برخورد می‌کرد؛ به طوری که نیروهایش برای او با عشق می‌جنگیدند.

وی با تأکید بر اینکه شهید محمدزاده، شهید وحدت است، گفت: افرادی که اکنون بر طبل تفرقه تشیع و تسنن می‌کوبند، نه ولایت‌مدار و نه پیرو شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار