معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد:

بازسازی باب‌القبله کاظمین با مشارکت خیرخواهانه ایثارگران خراسان رضوی

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بازسازی ایوان طلای باب القبله کاظمین شریف توسط خانواده‌ شهدا و ایثارگران خراسان رضوی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ - 22June 2015

بازسازی باب‌القبله کاظمین با مشارکت خیرخواهانه ایثارگران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سید مجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ارتباط با فعالسازی مشارکت جامعه ایثارگری در بازسازی ایوان طلای باب القبله کاظمین شریف تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامهای که بنیاد شهید استان با ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد جلب مشارکت جامعه ایثارگری در این اقدام خداپسندانه در دستور کار قرارگرفته است.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از شهرستانهای خراسان رضوی در این حوزه مشارکت خوبی داشتند عنوان کرد: تعداد 8 هزار خشت طلا برای ایوان باب القبله در نظر گرفتهشده است که هر خشت 300 هزار تومان قیمتگذاری شده است.

وی افزود: جلب مشارکت خانواده شهدا و ایثارگران در راستای عشق و علاقه عمیق این عزیزان به ائمه اطهار در این اقدام خداپسندانه و معنوی میتواند زمینهساز اعتلای فرهنگ وقف و به نوعی ترویج فرهنگ ایثار باشد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوب است جامعه ایثارگری استان با مشارکت در این طرح معنوی زمینهساز حضور دائمی و معنوی در این امر روحانی و عبادی را فراهم میکنند و باعث توسعه فرهنگ دینی و پرچمداری در این حوزه هستند.

لازم به ذکر است ایثارگران شهرستانهای رشتخوار، فریمان، خلیلآباد، جوین، جغتای، فیروزه و تربتحیدریه تاکنون در این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت داشتهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار