در منطقه ۱۷ تهران؛

ششمین سالگرد شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۱۷ از برگزاری مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم احمد اعطایی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 09November 2021

برگزاری ششمین سالگرد شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» در منطقه ۱۷به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ درباره برگزاری مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم احمد اعطایی اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه ۱۷ تهران با تقدیم چهار هزار شهید به انقلاب اسلامی، به دارالشهدای تهران شهرت یافته، به همین منظور برای گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا، مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادوار‌های شهدا نشان از این می‌دهد که راه شهدا ادامه دارد به همین منظور مراسم ششمین سالگرد شهادت مدافع حرم احمد عطایی روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشا در میدان ابوذر، خیابان ابوذر غربی، مسجدامام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود.

شهید پاسدار احمد اعطایی شهروند دارالشهدای تهران در ۲۱ آبان ماه ۹۴ در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

همچنین شهردار منطقه ۱۷، حجت الاسلام مقدم و جمعی از مدیران شهری این منطقه در دیدار با خانواده شهید «مصطفی سوری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خانواده این شهید معزز دلجویی کردند.

رضا شنگی در دیدار با خانواده شهید مصطفی سوری گفت: خانواده‌ی شهدا موجب عزت و افتخار دارالشهدای تهران هستند و هرچه داریم ازبرکت خون شهدا است.

شهید سوری ششم مرداد ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد به مقام شامخ شهادت نائل آمد. همسر شهید سوری علاوه بر آنکه توانست فرزندانی متعهد، تحصیلکرده و با اخلاق تحویل جامعه اسلامی دهد، همواره در فعالیت‌های فرهنگی و در حوزه انقلاب و ایثار حضور داشته و در کنار پنج فرزند پزشک و دو فرزند مهندس خود در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اخبار انقلاب به دختران و بانوان در مدارس، مساجد و ... و تبلیغ در مقوله ایثار و شهادت در مجامع عمومی فعالیت بسیاری داشته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار