عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

رابطه حماس با ایران از تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: این جنبش برای رابطه با ایران، از یک تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است.
کد خبر: ۴۹۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 28December 2021

رابطه حماس با ایران از تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت: این جنبش برای رابطه با ایران از یک تصمیم راهبردی یکپارچه و ثابت برخوردار است.

«زاهر جبارین» در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: عملیات اسیر گرفتن نظامیان صهیونیست یک راهبرد است و دستگاه‌هایی در حماس هستند که شبانه روز برای انجام یک قرارداد قهرمانانه برای تبادل اسرا تلاش می‌کنند.

وی افزود: ما این پیام را ابلاغ کرده‌ایم که اجازه نخواهیم داد نبرد اسرای مرد و زن فلسطینی، داخل اسارت و دیوار‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی باقی بماند.

این عضو دفتر سیاسی حماس درباره برگزاری انتخابات در فلسطین هم گفت: ما آماده انتخابات هستیم و اگر فتح در این انتخابات پیروز شود زمام امور را تحویل آن‌ها خواهیم داد و کاری که آن‌ها با ما زمان پیروزی در انتخابات کردند انجام نخواهیم داد.

جبارین تاکید کرد: ما یک نقشه راه داریم و آماده‌ایم که به هرگونه روند آشتی فلسطینی بر اساس اصول ملی و بدون شروط آمریکایی یا اسرائیلی بازگردیم.

انتهایپ یام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار