نویسنده مازندرانی برگزیده دهمین جشنواره داستان کوتاه «یوسف» شد

«مائده عبدی کشتلی» نویسنده جوان مازندرانی با اثر «نشانی» عنوان برگزیده دهمین دوره از جایزه ادبی یوسف را کسب کرد و امروز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ - 26January 2022

نویسنده مازندرانی برگزیده دهمین جشنواره داستان کوتاه «یوسف» شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین اختتامیه دهمین دوره جایزه ادبی یوسف امروز با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس و همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

در این آئین از «مائده عبدی کشتلی» نویسنده جوان مازندرانی به پاس کسب عنوان برگزیده این دوره از جایزه ادبی یوسف با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تجلیل شد.

داستان کوتاه «نشانی» اثر «مائده عبدی کشتلی» توانست در این دوره از جایزه ادبی یوسف، از بین سه هزار و ۴۴۶ اثر، به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار بگیرد.

«مائده عبدی کشتل» ۳۵ ساله کارشناس فیلمنامه نویسی و اهل شهرستان بابل است که از سن ۲۱ سالگی کار داستان‌نویسی را آغاز کرد. داستان «نشانی» راجع به یک شهید گمنام است که مادرش طبق نذر هرساله پسرش در روز مبعث در خونه ش جشن می‌گیره، اما اینبار در جشن مبعث یک املاکی پیدا می‌شود که می‌خواهد به هر طریقی شده خانه را بخرد.

منتخب سیزدهمین دوره جشنواره آنجلیکای آمریکا با فیلمنامه زیارت، برنده جشنواره رسانه‌های ترکیبی آمریکای شمالی با فیلمنامه کوتاه صدای خاموش، منتخب جشنواره Cinemagia Movie Awards ایتالیا با فیلم کوتاه انعکاس، جایزه اول دهمین جشنواره ملی بهارنارنج با فیلم کوتاه انعکاس، منتخب دهمین جشنواره آرکادیای ایتالیا با فیلمنامه کوتاه صدای خاموش و جایزه اول بخش داستان جشنواره سرزمین نور بخشی از افتخارآفرینی‌های این نویسنده مازندرانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار