تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره):

باید به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل داشته باشیم/ فریب دشمن را هیچ‌گاه نخواهیم خورد

حجت‌الاسلام خمینی گفت: امروز باید اعتماد به مسئولین مذاکره‌کننده و وزارت امور خارجه بالا باشد؛ چرا در این سال‌ها به قوت رسیدند و امانت‌دار هستند.
کد خبر: ۵۰۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 05February 2022

باید به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل داشته باشیم/ فریب دشمن را هیچ‌گاه نخواهیم خوردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلیمن «حسن خمینی» تولیت مرقد امام خمینی (ره) در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت امور خارجه با آرمان‌های امام خمینی (ره) با بیان اینکه در عمل باید صادق و خیرخواه باشیم، اظهار داشت: کسی که در جایگاهی قرار دارد، باید تمام توانش را در خیرخواهی و بازدهی بالاتر قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز در مقطعی بسیار مهم هستیم، چشم امید مردم و جامعه در حوزه بین‌الملل به کسانی است که در حوزه سیاست خارجی فعالیت می‌کنند.

تولیت مرقد امام راحل افزود: میزان دشمنی دشمنان امروز مشخص است و از زمانی که انقلاب اسلامی بوقوع پیوسته است، خباثت‌ها بوده و دولت آمریکا در رأس دشمنان ما بوده هست و خواهد بود.

حجت‌الاسلام خمینی افزود: امروز باید اعتماد به مسئولین مذاکره‌کننده و وزارت امور خارجه بالا باشد؛ چرا در این سال‌ها به قوت رسیدند و امانت‌دار هستند. با اعتماد می‌توانیم از گردنه‌ها و فراز و نشیب‌هایی که دشمنان به وجود آوردند، عبور کنیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار