رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

آماده‌باش ۷ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی/ سرعت غیر مجاز و عبور از شانه خاکی راه خط قرمز پلیس

سردار هادیانفر از آماده‌باش هفت هزار نیرو در طرح نوروزی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 15March 2022

آماده باش ۷ هزار نیرو در طرح نوروزی/سرعت غیرمجاز و عبور از شانه خاکی راه خط قرمز پلیسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در رزمایش نوروزی و خدمات سفر ۱۴۰۱، اظهار داشت: بعد از هشت سال اولین جلسه شورای عالی ترافیک و ایمنی با پیگیری فرمانده کل انتظامی کشور و همت و حضور رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: در سال ۹۹ توانستیم بیش از هزار و ۶۰۰ نفر کاهش کشته با ۶۱ هزار نفر داشته باشیم، در واقع شاخصه‌های WHO را اثربخش کردیم و در صد هزار نفر به ۱۸.۱ درصد رسیدیم و در ۱۰ هزار وسیله به ۴.۱ درصد تعداد کشته‌ها رسید.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۰ یعنی ۲۰ روز اول فروردین تعداد ۹۹۹ نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند و بیش از ۸ هزار نفر مجروح شدند.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه با سرعت غیرمجاز و عبور از شانه خاکی برخورد خواهیم کرد، گفت: بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قرار است با همدلی و هم افزایی برای برنامه هفتم توسعه کاهش ۴۹ درصدی سوانح و حوادث ترافیکی را داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در طرح نوروزی ۷۰ هزار نیرو با ۲۶ هزار خودرو سبک و ۷ هزار خودرو سنگین و ۶۷ بالگرد حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار