مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد؛

اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده در خوزستان

«شیبه» از اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در سراسر استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 10April 2022

اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «جمال شیبه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان امروز از اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار خانوار و ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان قرار دارند، گفت: یک هزار و ۲۰۰ پرس غذا در قالب رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده پخت و میان خانواده‌های نیازمند توزیع می شود.

شیبه اهدای حداقل یک بسته معیشتی به هر خانواده مددجو در این ماه مبارک را از دیگر برنامه‌های هدف‌گذاری شده در قالب این طرح در ماه رمضان برشمرد و افزود: البته خانواده‌های نیازمندی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند نیز از بسته‌های معیشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان داشت: اولین مرحله رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده، سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال با تامین و توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی اجرا و رونمایی از ۲ هزار بسته غذا در مصلای مهدیه اهواز به طور نمادین انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۷۷۸۸* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و همچنین با مراجعه به سایت امداد که مربوط به این اداره کل است، کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار