رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

دشمنان برای اختلال در کشور از فضای مجازی استفاده می کنند

آقاتهرانی با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی گفت: فضای مجازی باید در داخل کشور مدیریت شود نه توسط دیگران چراکه دشمنان برای اختلال در کشور از فضای مجازی استفاده می کنند.
کد خبر: ۵۱۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 29April 2022

دشمنان برای اختلال در کشور از فضای مجازی استفاده می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مرتضی آقاتهرانی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام (ره) این شهرستان در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس شهر اهواز با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی باید در داخل کشور مدیریت شود نه توسط دیگران چراکه دشمنان برای اختلال در کشور از فضای مجازی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی آزادی وجود دارد، افزود: عملکرد مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید بهبود یابد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وجود رهبر معظم انقلاب را باعث امنیت در منطقه دانست و گفت: بهبود شرایط رشد جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان از جمله مواردی است که مسئولان باید پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار خوزستان امروز حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشتند، افزود: امام خمینی (ره) دربرابر ظلم کشورهای غاصب مقاومت راه انداخت و روزی به نام قدس تشکیل داد تا قدرت ولایت فقیه را در برابر ظلم‌ نشان دهد.

آقاتهرانی با بیان اینکه بواسطه ایجاد فساد و ظلمی که یهود در دنیا ایجاد کرده هیچکس درامان نیست، متذکر شد: اسرائیل غاصب علاوه بر ظلم در خاورمیانه در آمریکا هم فساد ایجاد می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا سردمدار بسیاری از جنایت‌ها در دنیا است و مسایلی که درخاورمیانه رخ می‌دهد از جمله تکفیری‌ها و داعش از آمریکا نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار