مراسم ویژه سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در قزوین برگزار می‌شود

مراسم ویژه سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ با حضور خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ - 03June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برپایی مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در تمامی نقاط شهری و روستایی قزوین خبر داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه‌ای اظهار داشت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در تمام نقاط شهری و روستایی استان قزوین برگزار خواهد شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

امسال با توجه به وضعیت کنونی سلامت جامعه از لحاظ کرونایی به جهت مراعات مسائل بهداشتی توسط مردم که رو به کاهش است و با توجه به برگزاری مراسم متعارف سنواتی سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر همانند سال‌های قبل از کرونای منحوس با حضور اقشار مختلف مردم، در همین راستا به حول قوه الهی مراسم تکریم و بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه‌ونهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در تمامی مناطق شهری و روستایی استان قزوین در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار خواهدشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و پنجاه‌ونهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد از عموم همشهریان و علاقه‌مندان به حضرت امام، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده معنوی و یکپارچه خود، در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصه ظهور برسانند.

مراسم ویژه سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در قزوین روز شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ همراه با نماز مغرب وعشاء در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با حضور خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار