اجرای چهار برنامه محوری در مراسم سالگرد سردار سلیمانی

برنامه‌های سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به مدت ۱۰ شبانه روز در مرکز استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ - 08September 2022

اجرای چهار برنامه محوری در مراسم سالگرد سردار سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، ظهر امروز شورای سیاستگذاری مکتب سردار شهید سلیمانی با محوریت برنامه ریزی برای مراسم سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم» در استان کرمان برگزار شد.

 حجت‌السلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه اظها رداشت:هدف همه ما اجرای بهترین برنامه‌ها برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز مجموعه گلزار شهدا و تسهیل حضور مردم در ایام سالگرد شهید سلیمانی و نیز سایر ماه‌های سال است.

وی افزود: باید نیاز‌ها و دغدغه‌های اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان به درستی جمع بندی شوند و در اختیار افراد فنی قرار گیرد تا بر اساس شرایط و نیاز‌ها طرح‌های مورد نظر اجرایی شوند.

فداکار استاندار کرمان نیز اظهارداشت: باید در راس کمیته‌های ۱۶ گانه مراسم سالگرد حاج قاسم از افراد توانمند و با انگیزه بهره گرفت و در عین حال در اجرای برنامه‌ها باید انعطاف داشت. ساماندهی زیرساخت‌های گلزار شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مردم و زائران در این خصوص مشکلات زیادی دارند.

وی با بیان اینکه ساماندهی ترافیک گلزار شهدا و فراهم کردن زیرساخت‌های آب و برق و گاز باید از اولویت‌های پیشرو باشداظهار داشت: طرحی که برای مزار شهید سلیمانی ارائه می‌شود باید مقبولیت نسبی آحاد مردم را در بر داشته باشد. طرح جامع گلزار نیز باید مورد اجماع صاحب نظران و کارشناسان باشد.

در این جلسه همچنین بر وحدت رویه در مدیریت مجموعه و محدوده گلزار شهدای کرمان و تامین زیرساخت‌های لازم برای پوشش مناسب رسانه‌ای مراسم از جمله ساخت و تجهیز یک استودیوی مناسب برای عوامل صدا و سیما تاکید و مقرر شد اجرای برنامه‌های سالگرد با محوریت و مشارکت مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها به مدت ۱۰ شبانه روز در مرکز استان، به همراه چهار برنامه محوری در چهار نقطه استان برگزار شوند.

همچنین تقویت برنامه ۱:۲۰ صدا و سیمای مرکز کرمان که هر هفته پنجشنبه شب‌ها برگزار می‌شود، چگونگی برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید پورجعفری و شهدای مراسم تشییع و برنامه‌های فرهنگی و گفتمان سازی و رونمایی از کتاب مدل تربیتی حاج قاسم از دیگر مباحث مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار