دبیر پویش «همه حاضر» اعلام کرد؛

روزانه ۲۰۰ نیروی جهادی هدایای مردم را در مصلای امام خمینی (ره) بسته‌بندی می‌کنند

حسینی گفت: روزانه ۲۰۰ نفر نیروی جهادی، در مصلای امام خمینی (ره) به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی مردم برای ارسال به مناطق کم‌برخوردار مشغول هستند.
کد خبر: ۵۴۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 01October 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سعید حسینی» دبیر پویش «همه حاضر» با بیان این که نمایشگاهی با عنوان «همه حاضر» برای عرضه نوشت‌افزار ایرانی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی (ره) برپا شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه، ششم مهر آغاز به کار کرده است و با توجه به استقبال مردم، تا جمعه پانزدهم مهر، از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

حسینی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و کتاب کودکان هم با تخفیف ویژه عرضه شده تا خانواده‌ها بتوانند به صورت همزمان به تمام اقلام مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

دبیر پویش «همه حاضر» عنوان کرد: برای استفاده حداکثری خانواده‌ها از فضای نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶، برنامه زنده مل‌مل و خاله گلی از فضای نمایشگاه به روی آنتن شبکه پویا خواهد رفت.

روزانه ۲۰۰ نیروی جهادی هدایای مردم را در مصلای امام خمینی (ره) بسته‌بندی می‌کنند

دبیر پویش «همه حاضر» به حضور ۱۰۰ تولیدکننده نوشت‌افزار در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این امکان در نمایشگاه «همه حاضر» فراهم شده است تا خانواده‌ها در صورت تمایل، نوشت‌افزار مورد نظر خود را خریداری و به صورت مستقیم به پویش اهدا کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها کاغذباطله‌های خود را به نمایشگاه بیاورند و به پویش تحویل دهند، عواید حاصل از بازیافت این کاغذ‌ها صرف خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار خواهد شد.

حسینی با بیان این که همزمان با این نمایشگاه بسته‌بندی نوشت‌افزار تهیه‌شده از طریق کمک‌های مردمی جریان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از پنجم مهرماه، روزانه ۲۰۰ نیروی جهادی به صورت داوطلبانه در مصلای امام خمینی (ره) حضور یافته و از ساعت ۹ تا ۱۸ به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی مشغول شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود فعالیت آنان تا بیستم مهرماه ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: تمام نوشت‌افزار اهدایی، تولید داخل است، حتی سعی بر این است که واحد‌هایی در مناطق محروم ایجاد شود که اشتغال حاصل از این پویش هم در مناطق کم‌برخوردار به وجود آید.

روزانه ۲۰۰ نیروی جهادی هدایای مردم را در مصلای امام خمینی (ره) بسته‌بندی می‌کنند

پویش ملی «همه حاضر» قصد دارد یک میلیون بسته نوشت‌افزار را در اختیار دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار قرار دهد. کد دستوری ۷۷#*۷۸۰* برای کمک به این پویش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار