فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«امنیت» زیرساخت سلامت اجتماعی است

سردار «تقوی» گفت: تأمين، برقراری و پایایی نظم و امنیت، زیرساخت سلامت اجتماعی و توسعه همه جانبه است و پاسداری و مراقبت در این مسیر، تکلیفی خطیر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ - 03October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی شب گذشته در دیدار با فرماندهان پیشکسوت انتظامی استان با تبریک ماه ربیع الاول اظهار داشت: تأمين، برقراری و پایایی نظم و امنیت، زیرساخت سلامت اجتماعی و توسعه همه جانبه است و پاسداری و مراقبت در این مسیر، تکلیفی خطیر محسوب می‌شود.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدای والامقام، ازخودگذشتگی جانبازان و آزادگان و همچنین رهروان مسیر نظم و امنیت این مرزو بوم و مجاهدت همه رزمندگانی است که برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مطیع امر ولایت فقیه بوده و در تبلور این شکوه و عظمت تا پای جای ایستاده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این تلاش و مجاهدت در ابعاد و پیکره جامعه گسترده است و سرمایه‌های اجتماعی نقش موثری در دیدبانی و سنگربانی دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی دارند.

سردار تقوی پیشکسوتان فراجا را سرمایه‌ای گرانبها برای راهبردسازی پیشبرد مأموریت‌های پلیس برشمرد و از همراهی و همگامی این سربازان نظام اسلامی با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار