خوزستانی ها میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتند

همزمان با سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) شهرهای مختلف استان خوزستان شاهد جشن و شادی است.
کد خبر: ۵۵۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸ - 15October 2022

خوزستانی ها میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) شهرهای مختلف استان خوزستان از شب گذشته شاهد جشن و شادی است.

مردم مومن و ولایتمدار شهرهای مختلف خوزستان با آذین بندی معابر و با پخش نقل، شربت و شیرینی، ارسال پیامک های تبریک و برگزاری آیین های مختلف، سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) را جشن گرفتند.

ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) در جای جای خوزستان از شب گذشته با حضور پرشور در مساجد و حسینیه ها ضمن برپایی برنامه های مولودی خوانی با شرکت در مجالس سخنرانی با ابعاد و ویژگی های شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) آشنا شدند.

تزئین خیابان ها، برپایی ایستگاه های صلواتی، اطعام نیازمندان و جشن پیوند زوج های جوان از دیگر برنامه های برگزار شده در استان خوزستان به همین مناسبت است.

آیین های جشن و سرور سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) امروز نیز در مصلاهای سراسر استان خوزستان برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار