مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان:

حادثه مدرسه «بینش» ناشی از کینه‌توزی دشمن بود

«اسماعیلی» امنیت امروز را مرهون خون شهدا دانست و گفت: حادثه مدرسه بینش، ناشی از کینه‌توزی دشمن علیه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۵۶۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ - 22January 2023

سلام/ 1- دفاع‌پرس باید هایپر شود/ 2- به گزارش دفاع‌پرس «از» زنجان صحیح است؛ نه «در» زنجان/ 3- عکس باید از متن فاصله داشته باشد/ 4- نمایه‌های خبر باید درج شوند/ حادثه مدرسه بینش کینه توزی دشمن بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علی اسماعیلی» مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان امروز در محفل «مشق‌های نیمه‌تمام» اظهار داشت: دهه ۶۰ زمانی بود که موجی از ناامنی و اضطراب ناشی از جنگ همه جا را فرا گرفته بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آن دوران هرچند شیرینی‌هایی داشت، اما غم از دست دادن عزیزان چیز دیگری است، افزود: این موضوع را خانواده‌های شهدا بهتر درک می‌کنند

مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان با بیان اینکه حادثه مدرسه بینش، ناشی از کینه‌توزی علیه انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: مشابه این حادثه در چند جای دیگر رخ داد.

وی با بیان اینکه این موضوع سندی روشن بر جنایت ایادی استکبار در منطقه است، گفت: در پرداختن به این موضوع در استان کوتاهی شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه اگر امروز به شهدا و یادگارهای دوران دفاع مقدس توجه نکنیم، دچار مشکل می‌شویم، خاطرنشان کرد: امنیت کنونی مرهون خون شهدا به‌ویژه دانش‌آموزان شهید این مدرسه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار