رئیس پلیس راهور فراجا:

ارائه بیش از ۷۲ میلیون خدمت به مراجعین در سال ۱۴۰۱/ ۵۱ درصد از جانباختگان در سر صحنه جان خود را از دست می‌دهند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات در سوانح رانندگی پیش بینی شده است که قبل از اتمام اجرای این برنامه، در طول سه سال اخیر به ۹۵ درصد از این ۳۱ درصد دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۷۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 28February 2023

بارائه بیش از ۷۲ میلیون خدمت به مراجعین در سال ۱۴۰۱/ ۵۱ درصد از جانباختگان در سر صحنه جان خود را از دست می‌دهنده‌ گزارش خبرنکار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا، که در سالن همایش نورالرضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که به عنوان اهداف اصلی نشست دنبال می‌کنیم بحث مدیریت کلان ترافیک در کشور و حوزه تردد در محور‌های مواصلاتی و خدماتی است.

سردار هادیانفر با بیان‌اینکه بیش از ۷۲ میلیون خدمت را به مردم ارائه دادیم، گفت: در اعیاد و ایام مختلف جمع حاضر به همراه ۷ دستگاه دیگر به طور شبانه روز در حال انجام وظیفه هستیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اقدامات بسیار خوبی انجام شده، تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات در سوانح رانندگی پیش بینی شده است که قبل از اتمام اجرای این برنامه، در طول سه سال اخیر به ۹۵ درصد از این ۳۱ درصد دست پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰، ۱۶ هزار و ۷۸۸ هزار کاهش تلفات سانحه رانندگی اتفاق افتاده است، گفت: ۳۲ دستگاه در حوزه جانباختگان و کاهش تلفات سوانح رانندگی نقش دارند که هشت دستگاه به صورت مستقیم در این رابطه وظیفه دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ۵۱ درصد جانباختگان در همان تصادف اولیه جان خود را از دست می‌دهند، باید تلاش کنیم میزان جانباختگان سوانح رانندگی را کاهش دهیم.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار