استاندار چهارمحال و بختیاری:

برپایی نمایشگاه قرآن معویت را در جامعه گسترش می‌دهد

«حیدری» گفت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در استان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است چراکه این موضوع موجب گسترش معنویت در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 06May 2023

برپایی نمایشگاه قرآن معویت را در جامعه گسترش می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی شهرکرد با اشاره به تاثیر بالای ارتباط با قرآن در رفع معضلات اجتماعی، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در استان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است چراکه این موضوع موجب گسترش معنویت در جامعه خواهد شد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که فعالان حوزه قرآن به صورت خودجوش در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی شرکت کرده‌اند و همین موضوع منجر به ایجاد یک فضای معنوی و دلنشین در نمایشگاه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول روز افراد زمان‌های فراغت کوتاهی درهنگام حضور در اتوبوس، مطب پزشکان و... دارند که می‌توانند از این فرصت‌ها برای قرائت قرآن کریم بهره ببرند چراکه خواندن حتی یک صفحه از قرآن کریم در طول روز اثرات بسیاری دارد، اما این موضوع به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های هنرمندانه در سوق دادن افراد جامعه به سمت قرآن و معنویت تاثیر بسزایی دارد همانگونه که حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با استفاده از شیوه‌های هنرمندانه و زیبا مسائل قرآنی را برای گروه‌های سنی متفاوت بیان می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار