امام جمعه تربت جام:

«اعتماد به نفس ملی» از دستاورد نهضت امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام‌ «اسلامی» گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی به دست آورده است چراکه امام خمینی (ره) اعتماد به نفس ملی و گفتمان ما می‌توانیم را در ملت ایران ایجاد کرد.
کد خبر: ۵۹۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ - 02June 2023

«اعتماد به نفس ملی» از دستاورد نهضت امام خمینی (ره) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌الاسلام‌ «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در خطبه‌ سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور قشرهای مختلف مردم در مصلی الغدیر برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و نام شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ اظهارداشت: امام خمینی (ره) در پرتوی انقلاب اسلامی توانست ملت ضعیفی را که به واسطه شاه این کشور که گماشته استکبار بود زیر پای ابرقدرت آمریکا له شده بود به ملتی عزتمند، مقتدر و مقاوم تبدیل کند.

وی در ادامه ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی به دست آورده است چراکه امام خمینی (ره) اعتماد به نفس ملی و گفتمان ما می‌توانیم را در ملت ایران ایجاد کرد.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: در حوزه تکنولوژی ترابری هوایی، یک قدم تا ورود به باشگاه هواپیمایی فوق سنگین فاصله دارد و در این حوزه به بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا قرار دارد، ساخت موشک‌های جدید با برد ۱۵ هزار کیلومتر که هیچ سامانه پدافندی امکان ردیابی آن را ندارد از جمله پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.

اسلامی با اشاره با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی قابل تحسین و تقدیر است. روابط راهبردی با کشورها دستاورد خوبی برای نظام داشته و آثار آن نمایان شده است.

امام جمعه تربت جام گفت: احیای روابط با کشورهای عربی و عربستان موجب حذف جزایر ایرانی در بیانیه حکام عرب شد که نشان از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: آنچه در سیاست خارجی دیده می‌شود ترکیب زیبای حکمت، عزت، مصلحت و اقتدار ملت ایران است که در میدان و عرصه دیپلماسی استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار