امام جمعه مشهد:

ایمان و امید ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: امروز اگر ایمان به خدا و امید، بر جامعه و مردم حاکم شود، پیروز خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 09June 2023

ایمان و امید ضامن تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مسوولان بدانند در حال جنگ هستیم و کشور باید جهادی و مجاهدانه اداره و مشکلات مردم رفع شود.

وی افزود: افرادی نیز که فقط به دنبال کسب قدرت هستند، خائن به شمار می‌روند، ما در حال جنگ هستیم و همه باید برای رفع مشکلات کشور و معیشت و سفره مردم تلاش کنند.

امام جمعه مشهد گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ١۴ خرداد امسال جامع‌ترین کلمات درباره انقلاب و امام خمینی (ره) بود.

علم‌الهدی ادامه داد: سخنرانی اول سال رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبرد حرکت نظام در سال و سخنرانی ایشان در روز ١۴ خرداد هر سال راهبرد انقلاب و حرکت کلی ملت در خط امام راحل را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، نقطه قوت امام راحل از لحاظ سخت‌افزاری نبود و ایشان از لحاظ نرم‌افزاری و با ایمان و اعتقاد به خدا و امید انقلاب را به پیروزی رساند.

امام جمعه مشهد بیان داشت: امروز هم اگر ایمان به خدا و امید بر جامعه و مردم حاکم شود، پیروز خواهیم بود.

علم‌الهدی یادآور شد: خواسته و هدف ما از انقلاب اسلامی، قدرت، وزارت و حکومت نیست، هدف این است که مردم، آزاد زندگی کنند و با خداباوری و امید انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.

خطیب جمعه مشهد گفت: ما تا امروز جلو بوده‌ایم، از اولین اعلامیه امام راحل ۶١ سال می‌گذرد و انقلاب اسلامی با سرعت پیشرفت کرد و هم اینک با گذشت ۴١ سال از پیروزی انقلاب قدم به قدم جلو رفتیم و قدم به قدم دشمن عقب رانده شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است و منطقه به ما وابسته است، این پیشرفت باید مایه امید برای جوانان باشد، این که ناوشکن ایرانی دنا در دل استکبار جهانی مأموریت خود را محقق می‌کند بیانگر اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: رونمایی از موشک فتاح، دنیا را به تعجب واداشت چون فناوری موشک هایپرسونیک را فقط سه کشور بزرگ دنیا در اختیار دارد و ایران چهارمین کشور دنیاست که به این موشک تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: این اقتدار، امیدآفرین است، در دنیا سروصدا راه انداخته‌اند که ایران جنگ‌طلب است که این‌گونه نیست، جنگ‌طلب نیستیم و به خاطر تثبیت اقتدار نظام موشک ساخته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی و گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است و نرخ مسکن ٢۵ درصد کاهش یافته است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مردم بدانند باید امید داشته باشیم و مانند امام راحل با ایمان و امید در مقابل تحریم‌های دشمن ایستاده و مقاومت و برای رفع مشکلات کمک کنیم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: دشمن با فتنه‌گری می‌خواهد ما را مستأصل کند چون خود در مقابل قدرت دفاعی ما استیصال پیدا کرده و جنگ ترکیبی راه انداخته است و جایی که با ما نمی‌جنگد قدرت آن را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار