رئیس بازرسی کل فراجا مطرح کرد؛

«بازرسی» در مسیر هوشمندسازی/ رونمایی از نسخه جدید و کاربردی «سامانه بصیر» بازرسی

سردار معصوم بیگی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از دانش و فناوری‌های نوین در شتاب‌بخشی به ماموریت‌های سازمانی گفت: نسخه جدید سامانه بصیر، نوید هوشمندی در اجرای ماموریت‌ها و عبور از شیوه‌های سنتی به بازرسی‌های سیستمی، دقیق و اطمینان بخش است.
کد خبر: ۵۹۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 17June 2023

«بازرسی» در مسیر هوشمندسازی/ رونمایی از نسخه جدید و کاربردی «سامانه بصیر» بازرسیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، صبح امروز همزمان با کارگاه آموزشی ویژه جامعه بازرسی سراسر کشور، از سامانه جدید بصیر بازرسی کل فراجا رونمایی شد.

سردار «مهدی معصوم بیگی» در حاشیه کارگاه آموزشی سامانه بصیر که به صورت برخط و با مشارکت روسای بازرسی، کاربران و کارشناسان سامانه بصیر جامعه بازرسی فعال در انتظامی استان‌های سراسر کشور برگزار شد، شهادت مدافعان امنیت سرگرد «محمد قنبری» و «رسول مهدوی پور» را که در راه تامین نظم و امنیت آسمانی شدند، تبریک و تسلیت گفت.

این مقام ارشد انتظامی به اهمیت هوشمندسازی پلیس اشاره و در خصوص ضرورت تحقق این مهم در حوزه ماموریتی بازرسی اظهار داشت: بازرسی به واسطه ارتباط گسترده با تمام رده‌های سازمان انتظامی کشور، جهش موثر در بهره‌گیری از فناوری‌ها، بازمهندسی سامانه‌های در اختیار و پشتیبانی علمی از بازرسان و امر مهم بازرسی تخصصی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه رونمایی از نسخه جدید سامانه بصیر، نویدبخش اجرای هوشمندانه ماموریت‌ها و عبور از شیوه‌های سنتی به بازرسی‌های سیستمی، دقیق و اطمینان بخش در دستیابی به اهداف سازمانی است ادامه داد: بهره‌مندی بازرسان از سامانه بصیر، گام موثری در انجام ماموریت‌ها است.

سردار معصوم‌بیگی افزود: مدیریت سامانه بصیر بر عهده مرکز عملیات و پشتیبانی فنی آن بر عهده مرکز فاوا بازرسی کل است و جامعه بازرسان فعال در بازرسی کل، معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی فراجا و انتظامی استان‌ها رده بهره بردار از این سامانه هستند.

رئیس بازرسی کل فراجا با قدردانی از همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا در پشتیبانی فنی و تجهیز جامعه مخاطب بهره بردار از این سامانه به دست‌افزار‌های هوشمند مرتبط با کارکرد‌های سامانه بصیر گفت: با عملیاتی شدن سامانه بصیر جدید، فرآیند انجام انواع مختلف نظارت و بازرسی و نتایج حاصل از آن با سرعت و دقت بالا در سامانه جدید، ثبت سیستمی و مکانیزه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار