آیین «ستاره‌های شهر» در شیراز برگزار می‌شود

آیین «ستاره‌های شهر» در روایت دهم خود با عنوان یاران حمزه سیدالشهداء در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 19June 2023

روایت دهم آیین «ستاره‌های شهر» در شیراز برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین «ستاره‌های شهر» در روایت دهم خود با عنوان یاران حمزه سیدالشهدا چهارشنبه ۳۱ خرداد در تالار بزرگ حافظ شیراز برگزار می‌شود.

میزبانی این نوبت ستاره‌های شهر را که همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران همراه با برنامه‌های فرهنگی، هنری برپا شده تالار بزرگ حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر عهده دارد و انجمن راویان فجر فارس و ستاد کنگره امیران سرداران و۱۵ هزار شهید ولایتمداراستان فارس متولی برگزاری این رویداد هستند.

در این رویداد به نقش قرارگاه حمزه و رزمندگان استان فارس در خاموش کردن آتش فتنه و غائله غرب پرداخته خواهد شد.

از ساعات اولیه شروع غائله کردستان توسط ضدانقلاب داخلی و حمایت خارج از کشور رزمندگانی بصورت خودجوش از سراسر استان فارس و کهکیلوله و بویراحمد به مهاباد و نقاط مختلف درگیری در کردستان اعزام شدند و در اولین اعزام در سال ۵۸ حضور پرشور با سازماندهی سپاه فارس در مقر کاخ جوانان مهاباد مستقر شدند.

اولین شهدای فارس پس از وقوع انقلاب اسلامی ، شهیدان نادعلی ثمن و مهدی بذرکار در مهاباد به شهادت رسیدند که خود گواه جدی بر نقش ارزشمند رزمندگان فارس و کهکیلویه وبویراحمد این یاران حمزه سیدالشهدا در جبهه غرب و شمال غرب می‌باشد.

فرماندهان استان فارس در شکل گیری قرارگاه حمزه در سال ۶۱ نقش بسزایی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار