بازدید سردار حاج «صادق آهنگران» از استودیو تلویزیونی «عصر ماندگار» در اهواز

پیشکسوت و یادگار دوران دفاع مقدس ضمن حضور در مرکز رسانه‌ای و استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این استودیو در جریان فعالیت‌ها و تولید محتوای این مرکز رسانه ای حوزه دفاع مقدس قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 19June 2023

بازدید سردار حاج «صادق آهنگران» از استودیو تلویزیونی «عصر ماندگار» در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حاج صادق آهنگران» پیشکسوت و یادگار دوران دفاع مقدس امروز با همراهی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در مرکز رسانه‌ای و استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این استودیو در جریان فعالیت‌ها و تولید محتوای این مرکز رسانه ای حوزه دفاع مقدس قرار گرفت.

سردار مرادحاجتی در این بازدید گزارشی از روند راه‌اندازی این استودیو ارائه کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از تجهیز و راه اندازی استودیوی تلویزیونی عصر ماندگار، انجام فریضه جهادتبیین و همچنین تولید محتوای رسانه‌ای برای مخاطب نسل امروز در پایتخت دفاع مقدس است.

وی افزود: در این استودیو همه مراحل تولید یک برنامه را با ظرفیت‌های موجود در اداره کل استان انجام داده و آن را تحویل صداوسیمای مرکز خوزستان می‌دهیم ضمن این‌که پروژه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا را نیز در همین مرکز رسانه‌ای انجام می‌دهیم تا بتوانیم بهره برداری رسانه ای مان را نیز از این تولیدات ارزشمند محتوایی داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به حاج «صادق آهنگران» گفت: این فضا در اختیار جناب عالی و دیگر مداحان عزیز استان است تا بتوانید بدون دغذغه نسبت به ضبط و پخش آثار فرهنگی و هنری خود اقدام نمائید. 

نماهنگ «ماه بیکرانه» آخرین اثر حاج «صادق آهنگران» بود که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به کارگردانی حاج «عباس معلی» به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها «قاسم سلیمانی» تولید و از شبکه‌های مختلف پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها