فرمانده نیروی دریایی ارتش:

مدارس قرآنی در تمامی پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی می‌شود

دریادار ایرانی با اشاره به افتتاح مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بوشهر طی روزهای آتی گفت: قرار است که در تمامی پایگاه‌های نداجا این‌گونه مدارس راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۶۰۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 10July 2023

دریادار ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری سرود نداجا که در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار شد، اظهار داشت: سرود نفوذ عمیقی بر ذهن‌ها دارد و ساخت سرود و محتوا باید توأم با مطالعه و تفکر باشد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و حضور این ناوگروه در سواحل پنج کشور گفت: ایمان و اعتماد به توان نیرو‌ها مهم‌ترین پیام این مأموریت بود که تعجب همگان را برانگیخت و دور‌های افتخار بعدی را خلق خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور کارکنان نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌ها عنوان کرد: برای خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی به‌ویژه فرزندان و همسرانشان برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و هنری و با حضور در مجموعه‌های زیارتی و سیاحتی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده نداجا به برگزاری جشنواره‌های سرود، تئاتر، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین مدرسه قرآنی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس راه‌اندازی شده و به‌زودی در بوشهر نیز مدرسه قرآنی افتتاح می‌شود؛ همچنین قرار است که در تمامی پایگاه‌های این نیرو این‌گونه مدارس راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها