در جمع خبرنگاران؛

سرلشکر موسوی: آمادگی بالای یگان‌های عملیاتی ارتش/ نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس توان خود را به رخ دشمنان کشیدند

فرمانده کل ارتش گفت: سابقه نیرو‌های مسلح در طول انقلاب اسلامی به‌ویژه دفاع مقدس و دفاع از حرم درخشان است و توان خود را به رخ دشمنان کشیده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 17July 2023

یگان‌های عملیاتی ارتش از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، در ارزیابی رزم عملیاتی این یگان، به خبرنگاران اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی ارتش از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستند؛ اما به این راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی‌های خود هستیم.

سرلشکر موسوی افزود: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمن، همواره آمادگی خود را بالا می‌بریم و امیدواریم با ارزیابی‌های امروز، به نتایج مطلوبی برسیم.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: سابقه نیرو‌های مسلح در طول انقلاب اسلامی به‌ویژه دفاع مقدس و دفاع از حرم درخشان است و توان خود را به رخ دشمنان کشیده‌ایم.

امیر موسوی با تأکید بر دلاوری‌ نیرو‌های مسلح کشور، عنوان کرد: آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد، نیرو‌های مسلح ما در گذشته به خوبی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار