در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت؛

فرمانده نداجا: بخش زیادی از دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ هنوز رونمایی نشده است/ نیروی دریایی ارتش هر مأموریتی را مقتدرانه به پایان می‌رساند

امیر دریادار ایرانی با اشاره به اجرای تمامی فرامین فرمانده معظم کل قوا در ناوگروه ۸۶ نداجا گفت: نیروی دریایی ارتش نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سربلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.
کد خبر: ۶۰۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 17July 2023

فرمانده نداجا: بخش زیادی از دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ هنوز رونمایی نشده است/ نیروی دریایی ارتش هر مأموریتی را مقتدرانه به پایان می‌رساندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت، مستقر در استان هرمزگان، اظهار داشت: بزرگترین افتخار ناوگروه ۸۶ این است که تمامی فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در این ناوگروه به منصه اجرا درآمده است.

امیر ایرانی نگاه به تمام زوایای دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ را دارای ابعاد گسترده، فراملی و جهانی توصیف کرد و افزود: برای کشور‌های صاحب قدرت در حوزه دریا و دشمنان ایران، سوالات و شبهات زیادی در خصوص مأموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ وجود دارد و ما بخش زیادی از دستاورد‌های این مأموریت بزرگ را همچنان رونمایی نکرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش به ملت و کشور نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

وی همدلی و شادمانی آحاد ملت ایران در استقبال از کارکنان ناوگروه ۸۶ را موجب دلگرمی سایر همرزمان در نیروی دریایی راهبردی دانست و گفت: ناوگروه ۸۶ پرچم پرافتخار کشورمان و درفش شهیدان و نماد دیانت را با اقتدار در جای جای دنیا به اهتزاز درآورد.

دریادار ایرانی هجمه امروز دشمنان به وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نشان از ضعف آن‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دانست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها