در صحن شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

واکنش اعضای شورای شهر به اقدام وحشیانه قرآن سوزی در سوئد و دانمارک

اعضای شورای شهر تهران در جریان برگزاری صحن علنی در واکنش به اقدام اخیر هتک حرمت به قرآن کریم که توسط عوامل خودفروخته و با مجوز رسمی دولت‌های دانمارک و سوئد صورت گرفت، ضمن ادای احترام ویژه به کتاب قرآن، این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۰۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 25July 2023

واکنش اعضای شورای شهر به اقدام وحشیانه قرآن سوزی در سوئد و دانمارکبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، همزمان با آغاز یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای ششم و در ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مراسم ویژه‌ای به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای کربلا و ذکر مصیبت در صحن برگزار شد.

به همین منظور اعضای شورای شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در اقدامی پر معنا با در دست گرفتن قرآن کریم، اتفاق اخیر قرآن سوزی و هتاکی به مقدسات و کتاب آسمانی مسلمانان جهان از سوی افراد خود فروخته که با مجوز دولت‌های سوئد و دانمارک صورت گرفت را به شدت محکوم کردند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز در این خصوص با اعلام انزجار از این اقدام موهنانه که توسط وحوش معلوم الحال صورت گرفت، ریشه این تحرکات را رژیم صهیونیستی دانست و از تمام کشور‌های اسلامی خواست تا با یکپارچگی و اتحاد نسبت به این هتاکی واکنش جدی و کوبنده داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار