سازمان بسیج هنرمندان اعلام کرد؛

اهانت به قرآن، اهانت به انسان کامل است

سازمان بسیج هنرمندان کشور در بیانیه‌ای اقدام شنیع چندباره سوزاندن قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و اهانت به قرآن را اهانت به انسان کامل دانست.
کد خبر: ۶۰۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ - 26July 2023

اهانت به قرآن، اهانت به انسان کامل استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج هنرمندان کشور در بیانیه‌ای اقدام شنیع چندباره سوزاندن قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.

مشروح متن این بیانیه به این شرح است.

بِسمِ الله الرّحمن الرّحیم

«هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی وَ الْفُرْقان»

در روز‌هایی مقرون و آکنده از عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بار دیگر عوامل شیطان مطرود پرده از چهره دوگانه خود و تناقضات گفتاری و رفتاری‌شان در احترام به حقوق بشر برداشته و به پاک‌ترین و ناب‌ترین کتاب راهنمای انسان اهانت کردند.

کتاب مقدسی مورد اهانت قرار گرفت که نقشه راه بشریت در گردنه‌های صعب العبور زیستنش و مُشرِف به زوایای آشکار و پنهان زندگی‌ست. از عروج معنوی تا زیست مادی، از جهاد با ظالمان تا رأفت با دوستان، از گشودگی تا حیا و از توصیه به آموختن علم تا میزان بودنِ عمل؛ همه و همه منقش به هنرمندی خالق یکتای هستی و چونان خطوط ترسیم انسان کاملند؛ تا جایی که تمام عرصه‌های زندگی انسان در آن ملاحظه شده و برای هر یک هدایتی است.

اهانت به قرآن، اهانت به انسان کامل است! و این برنمی آید مگر از ناحیه‌ی نابخردان مدعی حقوق انسان و معاندان هدایت او که از درک ظاهر شگفت انگیز و باطن زیبای آن محرومند.

هنرمندان فهیم و متعهد انقلابی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم، به تبعیت از منویّات رهبر معظم انقلاب، ترویج هنرمندانه معارف و مضامین روح‌بخش قرآن کریم را سرلوحه حرکت انقلابی خود در مسیر تمدن سازی ظهور حضرت حجت «عجل الله تعالی فرجه الشریف» قرار داده و هرگونه اهانت به مقدسات اسلام عزیز را محکوم می‌نمایند. «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار