پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران؛ پیشگامان جنگ شناختی و ادراکی هستند

فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اهالی رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 09August 2023

خبرنگاران؛ پیشگامان جنگ شناختی و ادراکیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اهالی رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد روز تکریم و تعظیم جامعه‌ای فداکار و مومن بنام جامعه‌ی بزرگ خبرنگاری است. خبرنگاران مومن و صادق و امین، چشم بیدار جامعه و روایتگر غم‌ها و امیدهای مردم هستند. و تصور دنیا بدون آن‌ها، یعنی تحریف و ناآگاهی! این روز مبارک را به انسانهای مجاهد و پرچمداران آگاهی تبریک عرض میکنم.

امروز بر کسی پوشیده نیست که ما در متن یک پیکار بزرگ فرهنگی و در یک نبرد نامحدود شناختی قرار داریم. پیشگامان جنگ شناختی و ادراکی خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه هستند. امروز بخشی از تولید قدرت در حوزه رسانه و فضای مجازی است و این شما خبرنگاران هستند که قدرتِ رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را شکل خواهید داد.

در جغرافیای استان امسال شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و رسانه‌ای بنام کنگره ملی ده هزار شهید استان هستیم. برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت چه رسولان و پیامبرانی اولی تر از خبرنگاران و اصحاب رسانه؟! امیدوارم امسال بخشی از نگاه و توجه شما در نسبت با این رویداد بزرگ و موثر باشد.

یاد و نام شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته و این روز خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تک تک شما عزیزان خبرنگار موفقیت و سربلندی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار