ادای احترام کارکنان آموزش و پرورش قم به شهدای مدافع حرم

مدیر و جمعی از اعضای شورای معاونین ناحیه یک آموزش و پرورش قم همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با خانواده دو شهید والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۶۰۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 11August 2023

ادای احترام کارکنان آموزش و پرورش قم به شهدای مدافع حرم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، جمعی از اعضای شورای معاونین و کارکنان ناحیه همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با خانواده شهیدان والامقام سجاد طاهرنیا و قاسم غریب دیدار و از صبر و ایثار آنان تجلیل کردند.

کارکنان ناحیه یک همچنین با عطرافشانی و گلباران قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) یاد شهیدان عزیز دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) بویژه معلم شهید مجید عسگری جمکرانی را گرامی داشتند.

عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده، جان فشانی همین شهداست.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را تکلیفی همگانی دانست و تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و تکریم آن‌ها و خانواده هایشان در هر زمان و مکان بر ما واجب است..

صادقخانی شهدا را سند ماندگار و جاودانه مقاومت و همدلی خواند و گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند که می‌توانند بهترین الگو برای نسل جدید باشند و ان شاءالله بتوانیم در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب و در خط شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار