رسالت بوذری در «نشان ارادت»:

پرچم امام حسین (ع) در روزگاری فتنه راه را به ما نشان می‌دهد

مجری برنامه «نشان ارادت» گفت: در روزگاری که از در و دیوار فتنه می‌بارد پرچم امام حسین (ع) راه را به ما نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ - 22August 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «رسالت بوذری» مجری تلویزیون که مهمان برنامه «نشان ارادت» شبکه دو بود، در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به خاطره سفر به کربلا، اظهار داشت: شب اول محرم یکی از رفقای مشترکمان که آدم باصفایی است و به او ارادت دارم، زمان تعویض پرچم، لحظه‌ای که چراغ‌ها چندثانیه ای خاموش می‌شود و بعد چراغ‌های سرخ رنگ روشن می‌شود و همه فریاد لبیک یا حسین (ع) سرمی‌دهند، به من گفت رسالت یک چیزی از سر صدق بگویم -راست می‌گویم جلوی امام حسین(ع) بازی ندارم- اگر این لحظه خدا جان من را بگیرد دیگر هیچ آرزویی ندارم. اینقدر روی ابرها سیرمی‌کنم که در این لحظه هیچ آرزوی دیگری ندارم.

اگر به خانم ام البنین (س) متوسل شوید قطعا دست خالی برنمی گردید
وی درباره اینکه معمولا به کدام یک از ذوات مقدسه متوسل می شود، تاکید کرد: به همه اهل بیت متوسل هستم اما وقت گره به خانم ام البنین هم متوسل می شوم. در گرفتاری‌های شخصی خودم یا به آقا علی اصغر(ع)، یا به سه ساله سیدالشهدا حضرت رقیه(س) یا به خانم ام البنین (س) متوسل می شوم. به عنوان یک برادر کوچک تر توصیه می کنم که اگر به خانم ام البنین(س) متوسل شوید قطعا دست خالی برنمی گردید.

پرچم امام حسین (ع) در روزگاری فتنه راه را به ما نشان می‌دهد

مجری «مخاطب خاص» درباره بازسازی عتبات و تلاش هایی که در این زمینه صورت می گیرد، اظهارکرد: به همه بچه های ستاد بازسازی خدا قوت می گویم. من یاد گرفته ام و به شما هم می گویم، خدا بعد از امام حسین(ع) هیچ چیزی ندارد به ما بدهد. اگر بخواهد چیزی به ما بدهد باید برویم جلوی در خانه امام حسین(ع) و اگر قرار است امام حسین(ع) به ما نظر کند واسطه فیض در روزگار ما امام زمان (عج) است.

مردم با طیب خاطر پول و طلایشان را برای صحن و سرای اباعبدالله می دهند
بوذری با اشاره به انتقاداتی که برخی به کربلا رفتن یا کمک به بازسازی عتبات عالیات می کنند، تصریح کرد: مردم می خواهند با طیب خاطر پول و طلایشان را برای صحن و سرای اباعبدالله بدهند. این اتفاق به بهترین شکل در بازسازی عتبات می افتد و من از ستاد بازسازی تشکر می کنم. مهندس سلیمانی را گاهی می بینیم. بچه های ستاد بازسازی بسیار هم اهل زیارت، روضه و توسل هستند. تقریبا هر شب جمعه ای که مشرف هستم مهندس سلیمانی را که مسئولیتی در صحن عقیله دارند بالای سر سیدالشهدا (ع) می بینم. وقتی بروید عظمت این کار و تلاش را می بینید. هرسال پیشرفت قابل توجه و ملموس است.

پرچم امام حسین (ع) در روزگاری فتنه راه را به ما نشان می‌دهد

چراغ قرآن هیچوقت خاموش نمی‌شود
بوذری درباره اهانت برخی به قرآن گفت: من به «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» اعتقاد دارم. آن کسی که باید حافظ قرآن باشد حواسش هست. مگر چراغ امام حسین(ع) ازسال 61 هجری خاموش شد؟! چراغ قرآن هم خاموش نمی شود و هر روز درخشنده تر می‌شود. صاحب قرآن حافظ آن است.

در روزگاری که از در و دیوار فتنه می بارد پرچم امام حسین (ع) راه را به ما نشان می دهد

او بعد از لمس پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) بیان کرد: این پرچم راه بهشت است. بیرقی که بر سر حریم توست نشان و علامت است برای اینکه گمت نکنیم. در روزگاری که از در و دیوار فتنه می بارد، امیدها ناامید است، زمین زیر پایمان سنگینی می کند، آسمان رحمتش را از ما دریغ کرده است این پرچم راه را به ما نشان می دهد.

امیدوارم حسینی بمانیم و بمیریم
این مجری تلویزیون توضیح داد: شاید گاهی وقت نداشته ام و رفته ام حرم امیرالمومنین و ... نماز نخواندم. اما اگر برای پدرم نماز خواندم، تقریبا در همه تشرف ها برای مردم هم نماز خواندم و یا حداقل به نیابت از آنها سلام داده ام. امیدوارم روزی که پرده می افتد آبرو دار باشیم. امیدوارم حسینی بمانیم و بمیریم.

پرچم امام حسین (ع) در روزگاری فتنه راه را به ما نشان می‌دهد

تربت قتلگاه را به گلویم می مالم تا آخرین لحظه دم بزنم
او بعد از دریافت تربت قتلگاه و سنگ اطراف ضریح حرم سیدالشهدا گفت: همیشه وقتی به من تربت می دهند اول تربت را به گلویم می مالم تا بتوانم تا آخرین لحظه دم بزنم.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هر روز حوالی ساعت ۱۷ از شبکه‌های دو و جام جم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار