خدمات ویژه در ۲ مرکز معاینه فنی شهر تهران به خودرو‌های عازم کربلا

جهت حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ایام اربعین حسینی (ع) بخش‌های فنی و ایمنی خودرو‌های عازم به این سفر زیارتی به صورت ویژه کنترل می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 26August 2023

خدمات ویژه در ۲ مرکز معاینه فنی شهر تهران به خودرو‌های عازم کربلابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «شادی مالکی» مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه ارائه خدمات ویژه در مراکز معاینه فنی شهر تهران برای زوار اربعین تا پایان نیمه نخست شهریور ادامه دارد، اظهار داشت: دو مرکز معاینه فنی نیایش و الغدیر برای ارائه خدمات ویژه به وسایل نقلیه زائرین کربلا اختصاص یافته و زوار می‌توانند با مراجعه به میز خدمت این دو مرکز و اعلام قصد عزیمت به این سفر معنوی از خدمات ویژه استفاده کنند. (از ساعت شش صبح تا ۱۸ عصر)

وی درخصوص مراجعه راکبین جهت کنترل ایمنی خودرو پیش از سفر‌های برون‌شهری گفت: ۷۰ درصد از خودرو‌های مراجعه‌کننده به مراکز شهر تهران فاقد نقص بوده و در مراجعه اول قبول می‌شوند. خودرو‌ها در صورت نگهداشت صحیح به سهولت در آزمون‌های معاینه فنی قبول می‌گردند. از شهروندان درخواست می‌شود خارج از الزامات قانونی جهت اطمینان از سلامت فنی و ایمنی خودرو پیش از سفر به مراکز مراجعه کنند. طرحی را در یک ماه گذشته اجرا کردیم. در این طرح خودرو‌ها به صورت تصادفی متوقف و وضعیت آن‌ها از لحاظ داشتن معاینه فنی و در صورت داشتن آن، از منظر وضعیت آلایندگی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.

براساس این گزارش آدرس دو مرکز معاینه فنی نیایش و الغدیر عبارتند از:

نیایش: بزرگراه همت، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از بزرگراه نیایش، خیابان هفتم

الغدیر: یافت‌آباد، بلوار الغدیر، روبروی بیمارستان شهدا

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار