شهید «بهمن آقازاده سولا»

وظيفه ما حفظ آبروى قرآن و اسلام است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «بهمن آقازاده سولا» آمده است: وظيفه ما حفظ قرآن و اسلام است.
کد خبر: ۶۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳ - 07September 2023

برادرجان امروز وظيفه ما حفظ آبروى قرآن و اسلام  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «یهمن آقازاده سولا» دوم اسفند ۱۳۴۴، در روستای سولا از توابع استان اردبیل چشم به جهان گشود پدرش ابراهیم، نفت فروش بود و مادرش پری نام داشت.

دانشجوی دوره کاردانی در رشته عمران بود. بیست و هشتم دی ۱۳۶۶، به عنوان بسیجی در جاده زنجان ـ پاسگاه قره بلاغ دچار حادثه رانندگی شد و به شهادت رسید پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای روستا سولا به خاک سپرد شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «بهمن آقازاده سولا»:

اى خدا، معبودا حال که عملیات نزدیک شده است و ما آماده شهادت هستیم از چند چیز و از چند کس طلب حلالیت و بخشش دارم. اول از خداى خویش معذرت مى خواهم که نتوانستم بنده شایسته اى براى او باشم و نتوانستم حق بندگى را در مورد خالقیت او ادا نمایم و از خداوند معذرت مى خواهم نتوانستم کالایى بهتر از جان برایش هدیه کنم.

از مردم ایران، افغانستان فلسطین لبنان و سایر ممالک معذرت مى خواهم که نتوانستم براى آنان خدمتگزار خوبى باشم و نمى توانم در آن هنگام که از ظلم و ستم صهیونیست‌ها ناله تان بلند مى شود به کمکتان بشتابم. اى مادر لبنانى و فلسطینى وقتى که فرزندت را جلوى چشمانت کشتند و تو فریاد زدى که روزى سربازان خمینى به دادمان خواهند رسید معذرت مى خواهم نخواهم توانست در فتح کربلا و قدس شرکت نمایم.

آرى خواهر و برادر و خانواده عزیزم شما اکنون مى توانید سرتان را بلند کنید و خود را جزو خانواده معظم شهدا بدانید از شما چند تقاضا دارم آن‌ها را به مورد اجرا در آورید. به خانواده شهدا سر بزنید و از آن‌ها درس مقاومت بیاموزید. تقوا و پرهیزکارى را از یاد نبرید مبارزه با نفس کنید. به همه اصول دین و فروع دین عمل نمایید.

تنور جبهه را گرم نگهدارید و قدر رهبر کبیر انقلاب اسلامى و نایب ایشان را بدانید و همیشه گوش به فرمان ایشان باشید و مواظب باشید که روحانیت از شما گرفته نشود. سپاه و بسیج و پایگاه هاى مقاومت را تقویت نمایید و به آن‌ها به پیوندید قدر پایگاههاى مقاومت را که ضامن حفظ قرآن و اسلام هستند بدانید.

از مسئولین کشور تقاضا دارم به حزب اللهى‌ها میدان عمل بدهند و تنها به فکر تخصص نباشند علم بدون تهذیب نفس نه تنها به درد نمى خورد بلکه زیان‌آور نیز هست. خودتان را به دعا و راز و نیاز عادت بدهید قرآن را فرا گیرید و به دیگران نیز بیاموزید چرا که تسکین دهنده تمام قلوب قرآن است. در راهپیمایى‌ها و تظاهرات و سایر مراسم با شوکت و عظمت شرکت نمایید و براى دیدار از مزار شهدا بروید. همیشه به رضاى خدا راضى باشید و قدر نعمت هایش را بدانید و از اسراف و تبذیر جلوگیرى نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار