امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن به دنبال اختلاف و ناامنی داخلی است

حجت‌الاسلام «میردامادی» گفت: برادران سنی ما با وجود برخی اختلافات، مسلمان هستند و دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 15September 2023

دشمن به دنبال ناامنی داخلی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: همه مشکلات زندگی را می‌توان با کلید تقوا باز کرد و به موفقیت‌هایی رسید.

وی ادامه داد: اگر ایمان و عمل صالح نباشد، بهشتی در کار نخواهد بود، بهشت برای افرادی است که از نظر اعتقادی انسان‌های درست و مورد تأیید باشند و تقوای الهی را پیشه خود قرار داده‌اند، در بهشت به روی کسی باز می‌شود که تقوا داشته باشد.

میردامادی تصریح کرد: باید پیامبر را در ایمان، عمل و اخلاق الگو قرار دهیم و هرکسی که از پیامبر اسلام تبعیت می‌کند باید مرگ بر آمریکا بگوید و امام (ره) بیان کردند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، تاریخ آمریکا از جنایت پر است و دزد ایمان، ذخایر و معادن است و هر جنایتی از آن‌ها ساخته می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: برخی به تفاوت رفتار اهل بیت (ع) اشاره می‌کنند اما باید بدانیم که رفتار آن‌ها براساس مصلحت زمان و جامعه بود؛ نباید برای مراجع تقلید و رهبری تکلیف ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این‌که هرگونه محبت از طرق عراقی‌ها از سوی مقام معظم رهبری قدردانی شده است، گفت: اربعین امسال واقعا درخشید و عراقی‌ها در راه‌های مختلف، کاری نبود که انجام ندهند، در ایثار، دادن تغذیه و آبرسانی به انسان‌ها سنگ تمام گذاشتند.

میردامادی افزود: دشمن قصد دارد از مسائل مختلف به ایران ضربه بزند اما قرآن ما را به وحدت با اهل کتاب دعوت می‌کند؛ برادران سنی ما با وجود برخی اختلافات، مسلمان هستند و دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمنان زن را برای استفاده مرد به صورت کالا کرده‌اند و زن به عنوان وسیله شهوت و ارضای نفسی قرار داده شده است اما اسلام به زن مقام داده است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی قدرت و برتری ایران در تمام ابعاد، آمریکا را در زیر قدم مردم له خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار