پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته دفاع مقدس

«صالحی» با صدور پیامی، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 23September 2023

پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دفاع مقدس مظهر حماسه، وحدت ، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی و تداعی کننده دلاوری و سلحشوری مردان و زنانی است که برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده و استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین به ارمغان آوردند.

امروز، به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و باید برای پاسداشت خون شهیدان در جهت اعتلای ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تلاش کنیم چرا که اگر موفق به حفظ آن ارزشها از جمله ازخودگذشتگی، میهن دوستی، وحدت، توجه به هویت دینی و ملی، غیرت، رشادت و فرهنگ شهادت و ایثار شویم، یعنی در پاسداشت آثار و دستاوردهای دفاع مقدس موفق بوده‌ایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار