امام جمعه مهدیشهر:

باید در مقابل تهدیدات دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد

حجت الاسلام « بارانی»گفت: مخدوش سازی نقش زنان در جامعه از دیگر اقدامات دشمنان است در حالی که جایگاه زن مسلمان ایرانی چنان جایگاهی است که ماندن خاری در چشم دشمنان عمل می‌کند لذا باید بیش از پیش هوشیار بود.
کد خبر: ۶۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 29September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) هم در وزارت اطلاعات و هم در مجموعه اطلاعات سپاه و فراجا که ضربات سهمگینی را بر پیکر دشمنان در چند ماه اخیر وارد کردند، اظهار داشت: دشمنان در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را می‌کردند تا بتوانند در سالگرد اغتشاشات شعله تحرکات را دوباره شعله‌ور کنند اما این تلاش‌ها بی فایده ماند.

وی افزود: خنثی سازی فتنه انفجارها علیه مردم، انهدام شبکه‌های ترور و اغتشاش که قصد داشتند بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان درگیری ایجاد کنند و کشف ۴۰۰ بمب که ۴۰ بمب قرار بود در هیئت‌های عزاداری ماه محرم منفجر شود، گوشه‌ای از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است.

امام جمعه مهدیشهر از ناکام گذاشتن حملات سایبری دشمنان در مراکز حساس کشور به مثابه ضربه مهلک دیگری بر پیکر دشمنان و بدخواهان از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) یاد کرد و بیان داشت: ضربه به شبکه اغتشاش قبل از هرگونه اقدام از جمله دیگر اقدامات این مجاهدان است.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه اگر امروز شاهد هستیم که امنیتی ایجاد شده، به برکت حضور اطلاعاتی مجاهدان گمنام ایران اسلامی است، ابراز کرد: زحمات و خدمات این مجاهدان بر هیچکس پوشیده نبوده و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه دشمنان مدت‌ها است که علیه خانواده‌های ایران اسلامی اقدام می‌افزود: در اتحادیه اروپا برخی کشورها مانند مجارستان و لهستان و … که سبک زندگی اروپایی مانند همجنس گرایی و انحرافات و… را نپذیرفته‌اند، از کمک‌های مالی محروم ماندند و حتی بسیاری کشورهای مسلمان را تحت فشار قرار دادند تا انحرافات جنسی را در دستور کار خودشان قرار دهند و اگر این کار را نکنند از کمک‌ها محروم می‌شوند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه کمک‌های اتحادیه اروپا منوط به پذیرش اتفاقات خلاف با فطرت انسان و انحرافات است، گفت: این جنگ نرم مدت‌ها است که علیه خانواده‌ها آغاز شده و در یک انقلاب جنسی در دنیا در حال اتفاق است و بخشی از آن را در ایران اسلامی هم شاهد هستیم به نحوی که طلاق رو به افزایش است.

حجت‌الاسلام بارانی با طرح این سوال که چرا خانواده باید محور این حملات باشد، گفت: خانواده اصلی‌ترین، صمیمی‌ترین و اصیل‌ترین کانون برای تداوم بشری و رشد فرزندان است و اگر جامعه‌ای از آن محروم بماند، اصالت و هویت و معنویت خودش را از دست می‌دهد و لذا بشریت مانند ماشین، هیچ اراده‌ای از خود نداشته و تحت ارزش‌های ساختگی صاحبان قدرت، کار می‌کند.

وی با بیان اینکه باید هوشیار بود و در مقابل این تهدیدها ایستادگی کرد، افزود: مخدوش سازی نقش زنان در جامعه از دیگر اقدامات دشمنان است در حالی که جایگاه زن مسلمان ایرانی چنان جایگاهی است که ماندن خاری در چشم دشمنان عمل می‌کند لذا باید بیش از پیش هوشیار بود.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه در برابر این هجمه‌ها ایران اسلامی نقاط قوت بسیاری دارد، ابراز کرد: در اختیار داشتن موشک‌های بالستیک با برد دو هزار کیلومتر یکی از نقاط قوت است که می‌تواند در کمترین زمان اسرائیل را با خاک یکسان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار