در دیدار با آتش نشانان؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم: روحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان همواره شعله ور است

حجت الاسلام «لقمانپور» گفت: ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی کلیدواژه مشترک شهدا، رزمندگان اسلام و آتش نشانان بوده و این مفاهیم ارزشی در روحیه آنان همواره شعله ور است.
کد خبر: ۶۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 02October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در دیدار با کارکنان یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی قم اظهار داشت: توفیق خدمت به مردم در نظام اسلامی از بالاترین ارزش‌های سفارش شده در مکتب اهل بیت (ع) و ولایت است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان همواره در سخت‌ترین شرایط، خدمت به مردم و ایجاد آرامش برای آنان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، گفت: وجه مشترک کارکنان آتش نشانی با رزمندگان دفاع از مرز‌ها و امنیت کشور، روحیه ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی است که در وجود آنان شعله ور است.

در این دیدار، علیرضا نبی گل رئیس ایستگاه مزبور، با اشاره به بروز بودن و استاندارد بودن ایستگاه‌های آتش نشانی قم گفت: همه شرایط مهیای خدمت صادقانه، عالمانه، عاشقانه و بروز به مردم است.

وی گفت: امنیتی را که امروز از آن برخورداریم مرهون شهدا هستیم و تلاش می‌کنیم در ادامه راه پاسداری از خون شهدا، امنیت و آرامش خاطر را به خانواده‌ها و شهروندان هدیه نماییم.

در این دیدار، سیدمهدی هاشمی مدیر پروژه هزار هکتاری شهرداری نیز حضور داشت و لوح تقدیری به پاس بزرگداشت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی به کارکنان ایستگاه ۲۵ شهید عبدالرحیم احمدی رهقی اهدا شد.

روحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان شعله ور استروحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان شعله ور استروحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان شعله ور استروحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان شعله ور استروحیه ایثار و فداکاری در آتش‌نشانان و رزمندگان شعله ور است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار