فرماندار پاوه:

مردم‌داری وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورها است

«حیدری» گفت: مردم‌داری وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورها است و نیروهای پلیس در کشورهای مدعی دموکراسی مقابل مردم قرار می‌گیرند اما در کشور ما در کنار مردم برای برقراری امنیت در حال تلاش هستند.
کد خبر: ۶۲۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 08October 2023

فرماندار پاوه: مردم‌داری وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علیرضا حیدری» امروز در جمع مسوولان انتظامی شهرستان پاوه به مناسبت هفته فراجا، داشتن رافت اسلامی و مهربانی را از دیگر ویژگی‌های پلیس کشورمان برشمرد و اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی در کنار مهربانی و رافت اسلامی، با اقتدار و قاطعیت در مقابل ستیزگران و اخلال گران نظم و امنیت برخورد می کند و اجازه تجاوز و نگاه متجاوزانه نمی دهد.

فرماندار شهرستان پاوه مردم‌داری را وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورها دانست و گفت: نیروهای پلیس در کشورهای مدعی دموکراسی مقابل مردم قرار می‌گیرند اما در کشور ما در کنار مردم برای برقراری امنیت در حال تلاش هستند.

وی همچنین ولایت مداری و اطاعت پذیری از ولایت فقیه به عنوان فرماندهی کل قوا را از دیگر وجه تمایزهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نسبت به نیروهای پلیس در سایر کشورها دانست و گفت: التزام عملی به اسلام و فرهنگ ناب محمدی، قانون مداری و رعایت اخلاق و حقوق شهروندی از دیگر وجه تمایز نیروی انتظامی ایران با پلیس سایر ملل است.

فرماندار شهرستان پاوه در ادامه سخنانش با بیان اینکه پلیس تکیه گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم است و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: نیروی انتظامی وظیفه خطیر برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد و اقدامات شجاعانه و دلیرانه این نیرو، سبب شده دشمنان نتوانند کوچکترین تجاوزی به کشور ما داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب شهدا و بسیجیان است، افزود: نیروی انتظامی شهدایی را برای حفظ امنیت انقلاب و جمهوری اسلامی تقدیم کرده و این ایثار و فداکاری ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار