معاون بهداد فراجا:

تلاش برای خدمت به امنيت و سلامت هموطنان/ اصل تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار ماست

سردار شیرزاد در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: خدمت رسانی به عموم مردم و اصل تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار ماست.
کد خبر: ۶۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 12October 2023

تلاش برای خدمت به امنيت و سلامت هموطنان/ اصل تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار ماستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» معاون بهداد فراجا به مناسبت هفته انتظامی در گفت‌وگویی تلویزیونی برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی کشور را تشریح کرد.

سردار شیرزاد در این برنامه زنده تلویزیونی، اظهار داشت: معاونت بهداد فراجا، ماموریت پشتیبانی امدادی از ماموریت‌های پلیس از مرکز تا مرز را عهده دار است و سیاست‌های کلان بهداشت و درمان انتظامی در جهت حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان است.

معاون بهداد فراجا در پاسخ به این سوال که آیا عموم مردم نیز علاوه بر جامعه هدف از خدمات بهداشت و درمان فراجا بهره مند می‌شوند؟ گفت: بیمارستان‌های ۹ گانه انتظامی با اولویت خدمات رسانی به کارکنان و خانواده‌های فراجا به سایر نیرو‌های مسلح و البته عموم مردم خدمات رسانی می‌کنند و اصل «تکریم ارباب رجوع» را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص امکان جذب نیرو‌های علاقمند به خدمت در حوزه بهداشت و درمان فراجا عنوان کرد: این معاونت از افراد علاقمند به خدمت به سلامت نیرو‌های خدوم پلیس استقبال می‌کند و از طریق فراخوان در رسانه‌ها و فضای مجازی وابسته به پلیس از علاقمندان دعوت به عمل می‌آورد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تبریک هفته انتظامی به کارکنان فرماندهی انتظامی کشور و مردم شریف ایران اسلامی، اظهار داشت: من و همکارانم در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در راه خدمت به امنیت و سلامت هم وطنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار